Użyteczność publiczna

McDonald’s

Pomimo tego, że nie jestem fanką tego typu „restauracji” postanowiłam zrobić o tym wpis. A dlaczego ? Bo mocno zainteresował mnie temat zmieniającego się designu marki. Dlaczego tak się dzieje? Mianowicie po to by, primo: przyciągnąć większą ilość klientów do nowoczesnego i coraz bardziej przyjaznego wnętrza, secundo: udawać by owa marka miała jakikolwiek związek z naturą 😉

Pamiętajcie, że  ich produkty nafaszerowane są niesamowitą ilością chemicznych składników, a do tego są bombą kaloryczną więc jeśli ktoś dba o linie lub próbuje pozbyć się zbędnych kilogramów ( co ja próbuję zrobić od kilku miesięcy ) to na pewno nie idźcie w ich stronę :)

Poniżej znalazłam zdjęcia McDonald’s z Holandii, Francji , Singapuru, Australii i Chin.

Wykonanie nowego projektu w Holandii trwało zaledwie dwa miesiące. Dzięki przeszkleniom, stary budynek już nie „straszy” i stał się integralną częścią zabudowy miasta. Jak się domyślacie przypadł mi najbardziej do gustu.

New look we Francji niesamowicie kolorowy i nowoczesny również robi na mnie duże wrażenie :)

Zapraszam do galerii:

No i ostatnie zdjęcie, zapytacie co to ? Powiem Wam, że sama wcześniej tego nie widziałam i natknęłam się przez przypadek na internetach :) Oczywiście jest to przystanek autobusowy, który został postawiony przez wspomnianą firmę w kilku większych miastach całego świata i załapała się również Warszawa. Przystanek wygląda niesamowicie bajkowo i sympatycznie :) wręcz zmusza do zabawy nawet dorosłych :) Ten fajny pomysł miał oczywiście jedno na celu … polubienie marki. Bo przecież każdy sposób na zdobywanie klientów jest dobry 😉

0 comments